Oro upp till hakan...

Minst! Hur ska allt gå? Tyson äter och dricker dåligt igen pga den där gamla maten vi försökte truga i honom. Känner mig så dum som inte bara fortsatte när det gick så bra! Nu har jag tagit bort torrfodret igen och får sitta och mata honom med mjukmaten för att han ska äta. Jag bara orkar inte oroa mig mer! Snälla Tyson!!!! Ät och drick nuuuu!!!! Väx och bli stor och stark!!! Vist e han pigg och glad. Leker, busar stojjar har sig. Det är verkligen fullt ös på honom när han inte sover. Men när han inte kissat på hela natten och när vi går ut på morgonen å han kissar några droppar så är det inte bra! Jag har börjat om med sprutan igen och nu är det bara att vänta och se om han återgår till det matvrak han nyss var! Är det jag som är en kass Matte??? =(

Jobbet... Ja, vad ska jag säga. Allt andlar väl om Tyson just nu.. Någon som vet nån som jobbar med naglar som vill ha jobb på Face stockholm???

Här ligger Tyson och värmer sig i solen

Kommentarer
Postat av: Maria

Ni kan inte fortsätta att ha det sådär, jag tycker ni ska häva köpet, för har han börjat bli dålig så kommer han nog tyvärr fortsätta med det =(

2008-08-12 @ 11:07:40
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

jaha oj, jag trodde det! ursäkta mig hehe! :) asså gud va söööt den är :)

2008-08-12 @ 11:35:15
URL: http://justlinda.blogg.se/
Postat av: Daniel

En valp kan ibland vara lite kinkig med maten om än inte såhär problematiskt så du skall inte beskylla dig sjäv. Du verkar också vara lite ny på detta med hundar och då är det inte så himla lätt om valpen blir så pass sjuk som din är. Har du pratat med uppfödaren om detta?



Får man fråga vad veterinären sagt om hans magproblem? Vad är det för undersökningar som gjorts. Problemen kan ju bero på många olika saker men något bör ju kunna göras för honom den lilla kraken.



Han är ju onekligen lite tunn och det är ju inte bra för en liten valp att ha sådana här problem. Är det så att han klarar av id så om vterinärern håller med så bör du nog fortsätta med detta ett tag och sedan vara väldigt väldigt försiktig i infasningen till något annat märke. Det är bättre att han äter, får i sig vätska och faktiskt får behålla detta än att det är ett hundra korrekt foder för en valp.

2008-08-15 @ 09:49:29
URL: http://www.rathunters.dinstudio.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0