Snart måndag...

Jimmy har ångest inför sin första arbetsdag imorgon efter semestern.. Vem har inte ångest?? Jag måste ta tag i att ringa C imorgon efterssom hon inte ringt. Så ska jag väl få min "dom" Usch, det känns verkligen som att hon kommer att göra det svårare än det är! Jag vill att hon låter mog gå såklart, men det kommer ju aldrig att hända. Men åtminstånde att jag får gå för att sen betala deras 4 jävla (ursäkta) månadshyror. Så att jag kan börja jobba i Zinken med lille Tyson. Så slipper jag oroa mig till döds för honom hela dagarna.. Kan inte han bara växa på sig lite så att han har lita att ta av hehe. Denna vecka ska jag se om det går att ha med honom till Face ialla fall. Jag måste! Jag har ingen som kan ta hand om honom nu innan han får sprutan. Eller jo, det har jag egentligen, men jag vill samtidigt inte att han ska behöva vara hos så många olika personer om dagarna att han inte vet varken in eller ut. I morgon ska Louisa hjälpa till. Hon ska ha honom mellan 12-13. Sen vet jag inte vad vi ska hitta på till kl blir 16. Det får vi se hur det går det...

Snälla!!! Kan det här bara inte lösa sig snabbt!? Min kropp pallar inte! Får ont i hjärtat ibland.. Asså riktgt ont! Så man tappar andan.. Undrar om det är stress???

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är stressen som gör att du får ont i hjärtat, inte bra alls... Men du vet, skulle C mucka så finns det medel att ta till, och A är ju på din sida =)



Haha jaaaa väääärsta freaky liksom =)

2008-08-17 @ 23:00:57
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0