Tisdag fast det känms som typ fredag

Vaknade upp mitt i natten några gånger av en dröm att jag hade tyson i sängen och jag letade mig fram i mötkret men hittade ingen liten skrutt någonstans. Hjärtat bankade och jag letade mig till hans säng men ingen tyson där heller. Jag råkade flytta på sängen och något ramlar ner och jag tror i första ögonblicket att han är död men sen inser jag att det var en leksak.. Phjuu! Upp ur sängen och sveper en handuk om mig.. Smyger in i vardagsrummet och där ligger han så sött ihopkrupen hos Robert på madrassen.. Ah skönt då kan jag sova vidare! Han skrämmer livet ur mig ibland hehe.

Nu är Jimmy och Robert och lämnar bilen, Dom tog med sig lillkillen för en lite längre promenad. Super tycker jag! Maria är på kurs och kommer senare till mitt jobb och ska fixa naglarna sina. (ska hitta på nå riktigt cooolt) Å nu har hon akryl. å jag haaaaaatar akryl! Så jobbigt att ta bort, men hon påstår att det ska gå lätt så vi får vällan se då.. Själv sitter jag å softar lite. Har inte kund förns kl 17 i eftermiddag. Ska till Nagelakuten och se om dom har manikyrskålar för Marias akryl innan jag börjar också. Hmm, jag ska nopg ringa tror jag. yes, dom hade skålar. Då ska jag dit å shoppa lite till =) Var nämligen där igår och shoppade nytt material. Ska testa mig på LE. Spännande! Maria ska bli testperson hehe. Jag tror det kommer bli jätte bra jag! Fick ju testa på materialet hos Sarah förra veckan och det kändes bra! Så var jag i studie syfte hos en tjej som jobbade med LE och gjorde en påfyllning och tro det eller en det har hållt. Så nu ska jag testa på att arbeta med materialet på mitt sätt. Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: johanna

det kommer, när jag oirkar :)

2008-08-13 @ 11:42:06
URL: http://jas0n.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo alla bilder går att förstora utom den andra bilden har jag för mig, blev något fel. Jag kan iaf se dem större på min dator...

Kram

2008-08-13 @ 12:18:28
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Sara

Hur tar du bort akrylet?

2008-08-13 @ 15:34:44
URL: http://minforsta.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja brukade ha akryl, men ja bara fragade hur du tog bort det. Tankte om Sverie hade nat annat satt, men dom gor samma sak har. Satt me handerna i aceton i mer an 1 h....det var jobbigt!!

2008-08-14 @ 20:28:53
URL: http://minforsta.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0