Fjortis fylla

Igår var det som sagt Idol kväll här hemma. Det var Elina, Linda, Padma, Rebecca och jag. Vi käkade kyckling taco och drack bla vin, cider, drinkar och öl Så hade vi chips å sånt efter maten hihi. Jag och Rebecca fortsatte kvällen på MP och jag vart så pinsamt full! Vi dansade och hade jätte kul men det känns som att jag skulle skippat den där sista shoten =S för hemma sen mådde jag pyton och kramades med toastolen ett tag innan jag stupade i säng med kläderna på. utan tecke och tvn susandes.. hehe Å fy satan vad jag mådde i morse. URK! Som man bäddar får man ligga antar jag haha. Inte förns vid 19 tiden började jag känna mig som människa igen.. usch! Jag var ju tvungen att sticka till jobbet och ta en kund också haha. Det gick segt kan jag säga haha

Lägger in bilder sen, orkar bara inte röra mig just nu haha


Uppdatering




Kommentarer
Postat av: maria

Ja fy sjutton, det var verkligen party =)



Jag "kopierar" en faktura jag har/har sett sen skriver jag bara i mina uppgifter. Jag är less på kunder som inte kommer. men denna gång ska hon få slippa undan för det var första gången. men skulle det upprepas så!

2008-12-15 @ 10:50:44
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0