En bra dag

I natt har jag drömt och drömt, Har väl knappt vilat en minut känns det som. Jag har kunder hemma i sängen.. alltså inte så hahaha men jag drömmer att jag ligger så obekvämt i sängen när jag ska fixa kundernas naglar.. A, snacka om att man är lite stressad på jobbet hehe.

I morse blev jag väckt av att telefonen ringde från jobbet. Anna frågade om jag ville komma ner och ta Kattis kund för hon satt fast på pendeln å kart att man vill det. Upp å hoppa. 10 min senare var jag nere på salongen. Det visar sig att tjejen kom från Mora och kände Maria hehe. coolt! Hon viste tydligen att jag var där för hon hade snackat med kusin.. Ja, världen e bra liten =)

Usch va jag e dålig. Nu vart det ju ingen träning dag heller.. Men imorgon har jag sovmorgon till 12.30 så imorn MÅSTE jag ta mig till gymet! Det är väl lika bra att köra på stenhårt nu när jag börjar gå ner i vikt! Schemat är ju bara räknat på att jag sitter hela dagarna.. Så det går ju lite fortare om jag rör på mig också..

Fast än att jag sovit dåligt å vaknat fort och ätit lite si så där ska jag väl erkänna så har det varit en bra dag med mycke att göra.

Nä, nu ska jag ta å slänga mig ner i soffan.. Är as trött!

Ha en bra kväll å sov så gott

Kommentarer
Postat av: angela

JA en bra dag ;)

2008-02-04 @ 20:29:07
URL: http://angy.blogg.se
Postat av: Maria

Va??? Vem var det? =D Är det Petra? =D

2008-02-04 @ 20:40:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0