En bra morgon hehe

image1923Jaha, jag som hade tänkt gå till gymet i morse. Men efter nattens vaknande med täppt näsa så sket jag i det ännu en gång. Fan vad jag suger egentligen!Meen, Jag har faktist varit duktig här hemma. Jag har tvättat, städat badrummet, dammsugit och torkat damm. Jag ska strax ner till centrum och köpa mig en Ipod som jag har tänkt att ha när jag tränar.. om jag kommer dit Sen ska jag köpa lunsch till Anna på jobbet stackarn. Sitter där alldeles ensam utan något att äta..

Ha en bra dag


Uppdatering:

Jahopp, dagen började bra men slutade prutt! Har haft en skit dag på jobbet.. Både min första och min sista kund kom inte. Har bara haft nån enstaka nagel att laga och en manikyr... Suck. Sen när man kommer ut och ska handla är alla semlorna slut så klart idag fettisdagen i all ära. Men Jimmy stack ut och fixade oss en varsin semla så nu har jag ätit en och den var knappt god ska jag säga. Så har ni missat fettisdagens semla så gick ni inte miste om något.. Man bara mår illa. Var föresten och köpte mig en Ipod idag. 699 kr. AS bra ljud. Imorgon ska jag tamefaaaan träna!!! Nu ska jag ta ett skönt och avslappnande bad.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0