Fan också!

Jag kan bara inte släppa detta! Det snurrar runt runt i huvudet!

"Lilla" jag som alltid försöker vara alla till lags och gör absolut ingenting för att såra eller på något sätt göra någon illa med flit får konstigt nog ofta skit ialla fall. Alla säger "jag är rätt fram och säger vad jag tycker och går inte och ältar" så kommer det fram att så är inte fallet alls. Man är glad och trevlig och går och retar sig på en sak som man inte ens fått chansen till att förklara sig, för när det tas upp minns man inte vad det var frågan om. Låter som om jag aldrig gör något fel men jag vill verkligen inte göra fel, om så skulle vara fallet. Fråga eller säg vad du tycker på en gång! Har man dessutom fått information om att: så går det till, fast det inte gör det så tycker inte jag att det riktigt är mitt fel?



aja, nu har jag fått det ur mig och kanske kanske kan jag somna nu... Suck!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hur menar du att man inte ser vad som står, jag ser?

2008-02-09 @ 08:59:04
URL: http://fashionistasara.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0