Glada miner...

image1949Eller inte... Jo, jag ska försöka hålla humöret uppe. Jag måste! Imorse var jag och solade och köpte mig för en gångs skull ett par skor och en tröja och en bh. Bhn var givetvis för liten. Jag fattar inte. Jag hade ju den storleken förut. Men inte nu. Suck! Aja. Har fått en lyx spa manikyr idag när jag inte hade någon kund. Det var skönt! Det hanns inte med så mycket massage som jag hade velat men man får vara glad för det lilla hehe=) Ett parafin bad borde man få på hela kroppen en gång i veckan.. Å så len man blir! Jag har även glömt betala räkningarna till salongen. eller glömt har jag inte på sätt å vis. Jag har lagt in dom att jag ska betala dom men inte skickat iväg dom.. SÅ nu har jag inga pengar nej.. Det var det det, Så roligt är det att öppna eget företag.. Jippiee! Jobba arslet av sig, snåla som fan med pengar, inte unna sig någonting å glöm att du orkar umgås med vänner när man äntligen är ledig... Asså åh. vilket dåligt humör jag vart på helt plöttsligt.. När pengarna försvann, försvann humöret. Förut hade man en fast månads inkomst och sina fasta tider på jobbet. När man slutade så tänkte man inte mer på det. NU jobbar man fast att man inte har kunder sitter man där och väntar på att det kommer drop in eller någon som vill laga en stackars avbruten nagel, man jobbar sena kvällar, träffar aldrig vänner eller familj. Slutar man så går man hem och fortsätter med ekonomi delen i företaget. Åh!!! Ibland ångrar jag att jag uppfyllde min dröm. Samtidigt som jag kommer att få det bra... sen... Det tar ju ett tag att starta upp . Det viste jag. Men jag kunde aldrig föreställa mig den psykiska press/ stressen som det faktist är...

Se framåt.. Det blir bättre! *bankar in i huvudet*

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är jättekul med bokföring ju! =D Haha jo det kan jag tänka mig, men du, nu kan jag om Debet, kredit, dagbokföring, fylla i moms till skatteverket osv så nu kan jag hjälpa dig =)

Tänk inte så, tänk istället att vilken chans du har att förverkliga din dröm, visst det är lite jobbgt i början, men det blir bättre! =)

2008-02-13 @ 18:26:57
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Marie

välkommen i klubben ;)

2008-02-13 @ 18:36:20
URL: http://wildness.blogg.se
Postat av: Linda

*stor kram*
Messa om det är nåt, finns här för dig!
Önskar dig en supermysig alla hjärtans dag! Jag och Danne har inga planer, jag lär somna direkt då jag kommer hem från jobbet. Den här veckan har verkligen varit ett rent helvete...

2008-02-14 @ 08:15:34
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Hanna ^^

HAPPY VALENTINE`S DAY! ^^

2008-02-14 @ 09:16:31
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0