Hemma och dö trött

image1975Jaha. Då var man nyss hemkommen från både jobb och storhandling. Trodde att jag skulle vara klar till kl 19 idag, Men tiden gick med sista kunden så Jimmy ringde och frågade. Är du på väg? Å jag ba? *tänka så det knakar* Va? Kommer du snart eller? *tänka igen* Kommer på att shit vi skulle ju storhandla idag. Det var bara som bortblåst på nån timme eller två. Läskit att man är så glömsk haha! Jag fick rusa från salongen och lämna allt städ till Ilona.. Sorry! Men sånt händer. Å jag kunde inte ta tvätten heller då jag inte skulle hem... Aja, Hon har "smitit" från städningen andra gånger ;) Nähe.. Nu missar man Heroes på tv 400 också.. Jimmy spelar.. SKit! Jag ska lägga mig i sängen nu. Orkar knappt sitta här. Ska fylla en eller två flaskor vatten och lägga mig å bara slö glo på tv. om det ens finns något att glo på. Föressten.. Hur jobbigt det än kan vara med detta jobb på olika sätt å vis så är jag så jävla glad av att ha kommit ifrån "dårhuset" (mitt gamla jobb) Dom har det inte lätt stackrarna!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0