Tröttis å ontis..

image1960hehe nä men jag har jätte ont i skallen idag. Känns som någon stått å hoppat på det. Undrar om det har med min kost att göra.. Jag måste dricka meeeeeer! En halvliter har jag lyckats att få i mig och det ska ner 3 liter. Hur ska det gå till? Det har varit en bra dag på jobbet idag med mycket att göra. Känns skönt! Kanske därför mitt huvud säger ifrån när man kommer hem och tar det lungt en stund. Så jag borde kanske inte klaga? Jag är ialla fall inte så täppt i näsan längre hihi Man måste se det possitiva =) Jag längtar till påsken!! Ledighet och åka upp till Mora. Det ska bli skönt att komma hemmifrån lite och ifrån jobbet ett tag. Det är ju föressten precis om en månad vi ska åka ser jag nu =) 6 dagar i veckan varje dag sen i mitten på december eller hmm nu ljög jag. Jag har faktst varit ledig en lördag. Men ändå. Det är kämpigt! Och jag kämpar vidare. Men lite ledighet skader inte. Nu ljög jag igen hehe. Det blir tomt i plonboken bara =(


Nä, om man skulle gå äta middag å dricka några liter vatten nu då???!

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: evelina

usch då, det kanske är en förkylning på g? hoppas inte!
det går jättebra med naglarna, SÅ skönt att slippa fila och måla varje dag för att de inte ska gå av!

hur går det med företaget =)?

kram

2008-02-19 @ 19:19:35
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag har också haft världens huvudvärk :( Not nice

2008-02-20 @ 17:21:52
URL: http://shopalot.blogg.se
Postat av: Tessan

Va duktigt du är som kämpar på så. Ett tips för att få i sig vatten är att ha en ½ l petflaska tillhands, fyll upp & drick hela mellan varven.
Det är en metod jag kör (slarvar oxå m.vatten)men det funkar.
Ha en bra dag :)

2008-02-21 @ 08:38:50
URL: http://guapo.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0