Sista dagen i Januari..

God morgon.

Har just gjort mig klar och ätit frukost. Räknat ihop räkningar och tittat igenom min ekonomi för Januari. Om allt ska gå ihop sig denna månad skulle jag behöva tjäna ihop minst en veckas inkomster på bara en dag... Aja, det är ju inte vanligt att man går runt, minst inte det första halvåret ialla fall. Det är bara att kämpa vidare.

Tänk om inte pengar skulle spela så stor roll.. Vist ska man vara tacksam att man lever med tak över huvudet, rent vatten och mat på bordet varje dag.. Men man vill ju leva också. Inte bara ha det där...

Ähh.. Nu ska jag borsta tänderna och dra till banken å sen till jobbet.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Sabine

Jobbigt när ekonomin inte vill riktigt..

2008-01-31 @ 15:39:54
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0