En härlig dag!...

...OM man var ledig och kunde ligga på stranden! Jag har som vanligt jobbat i den här värmen och som sagt den olidliga värmen i butiken. Men jag klagar inte (på sätt och vis) Jag har ju jätte mycket att göra och det är verligen JÄTTE kul!!!

Dagens jag:

Kläderna inhandlades igår på Gina. Kjolen på rea =)
Som ni ser ör nu fåtöljen borta hihi SKÖNT! (titta på förra inlägget så fattar ni ;)

Dagens Shopping:

*Gloss- Jasmine
*Mascara
*Lashthicker
*Green tea exfoliator (ansikts skrubb)
*Pumice foot scrub

Kommentarer
Postat av: Maria

Var inte mascaran helt värdelös eller hur var det nu du sa? ;)

2008-07-24 @ 21:49:09
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0