God Onsdagsmorgon

Dagens bild nr 1
Idag är det veterinären för Tyson. Han kommer vara frisk som en nötkärna =)

Jahopp, måste kolla igenom räkningar! Usch va tråkit! Tror inte jag vill se mina.. Fast jag har inte fått mina från jobbet än :S Dom skulle varit betalda igår.. Men vad ska jag göra då när jag inte fått dom hehe. snart ska man ner till banken och fixa några saker. Just nu känns det inte så lockande att ta sig och jobba men jag vet ju att det blir roligt nä man väl kommer dit hehe. Jag har rätt mycket som skulle behövas fixax med hör hemma och jag vet inte när jag ska få tid till de lixom. Slutar ju jobba när allt har stängt och när man kommer hem har man ju ingen lust att ställa sig och städa lixom.. Suck. Tur att jag dammsög i veckan.

Bjuder på en dagens bild nr 2

Så här ser jag ut idag. Hoppas att et inte börjar regna o h ha sig i em! Bakom mig ser ni vår fåtölj som ska hämtas imorgon hihi Weei! Äntligen fi k vi den såld! Nä, nu ska jag ta mig ner till banken och sen till jobbet. Ha en jätte bra onsdag.

Kommentarer
Postat av: Exxas matte Jennie - på jobbet

Tack gullig du är! :) Allt bra i värmen?

2008-07-23 @ 17:41:00
URL: http://exxa.blogg.se/
Postat av: Nina

oh tubkjolen är så jäkla läcker, för det är väl en sådan? eller är det en klänning? Jag ser inte kan juh vara både och. Wo förresten har du opererat brösten??

2008-07-23 @ 18:51:57
Postat av: Linda

Hot hot!!!!

2008-07-24 @ 07:29:27
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Caroline

WOW Vilken PANGBRUD! ;o)

2008-07-24 @ 10:34:44
URL: http://carolinehulinde.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0