Hur har din dag varit?

Min har varit konstig! Som sagt så vaknade jag med skallebank och kroppen kändes så tung på nå vis. Känslan av tomhet har fummits i min kropp hela dagen. Känner mig lite deppig! Vet inte vad det beror på.. Vist som du sa Linda kan det bero på maten och att jimmy inte är hemma å mycket annat också. Men usch vad jag inte gillar den här känslan!
 
Ne fy va sorlig jag är! Sitter och tycker synd om mig sjläv i min ensamhet hehe. Passa på och njut istället. Jag har inte ens satt  på tv å de e så skönt och tyst här! Jag får njuta av lugnet före stormen hehe snart är det dax att hämta Tyson och då blir det allt annat än lugnt kan jag tänka mig :) Gu va jag längtar!!

Måste hitta en djuraffär om inte tillåme en hundaffär.. finns det tro? nån som vet var det kan finnas i stockholm???

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja men jag har lånat första och andra säsongen så jag måste ju kolla på dem, för hon vill ju ha tillbaka dem.

2008-07-21 @ 21:21:22
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Finns Djurfavoriten i Stinsen och Arfa Djurbutik i Infra City.

2008-07-21 @ 23:15:57
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hejhopp! :)



Nu har jag haft alldeles för mycket att göra för att jag har ju inte hunnit boka en ny tid för att fixa till naglarna :) men de växer ju som ogräs så nu är det hög tid.. :P

Behöver ditt nr! :) kram

2008-07-22 @ 14:45:43
URL: http://rosarum.blogg.se/
Postat av: Marina

Finns i H-tull. Hund- & kattcenter tror jag den heter. Dom är jättetrevliga tycker jag:o)

2008-07-22 @ 19:13:40

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0