Face Stockholm

Jihooo! Nu är det nääästan klart. Tydligen behöver jag inte träffa G för hon litar på C att hon/ dom har gjort ett bra val med mig hehe. Hon kommer väl och kikar på mig i butiken sen hehe Så nu ska Celeste och jag träffas imorgon, gå igenom allt som behövs göras med både "reklamblad" visitkort, min arbetsplats mm. Så måste jag ta kontakt med söder om söder och skriva en liten reklam annons där =) Svårt det där med marknadsföring hehe. Fan va kuul! Ganska bra att jag har en vecka på att vila mig. jag är typ sjuk :( jätte ont  halsen och i kroppen. Säkert spänningar som släpper nu... Aja, nu är det på väg att bli allvar här hihi



Kommentarer
Postat av: Dee

Grattis:) Nice att jobba på Face ju.

2008-06-16 @ 19:07:52
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Maria

Fan va underbart! =D det var ju banne mig på tiden! ;)

2008-06-16 @ 19:28:15
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0