Midsommar

Ja, efter som jag skriver allt efteråt så får jag väl önska er en glad midsommar i efterskott haha  Jag  och Jimmy åkte ialla fall upp till Maria och Robert i Mora. Alltid kul att åka upp dit och lika trist att åka hem, fast skönt (Borta bra men hemma bäst) Vad gjorde vi?? Jag fixade naglarna på Maria, hon klippte, färgade och förlängde mitt hår =)
Så firade vi ju midsommar också förståss. Vi tittade på filmen förtrollad,  en barnslig men mysig film måste jag säga =) Killarna var ute och fiskade och spelade fotboll och satt och spelade halva nätterna hehe. Så var vi ju hundvakt till Nova också och det gjorde ju så att man vart ännu mer sugen på hund hehe. Vi var upp en sväng till faster och träffade farmor... ja, sen var helgen tyvr slut. Tiden går ju så föbannat fort.







Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0