Mosad!

Känns som jag sprugit in i en vägg. Hela jag värker. Bläää! I med alvedon, nässpray och iväg strax. Berättar mer när jag är tillbaka =) Kunde inte somna.. Satt uppe till seeeent. Tillslut tog jag nässpray som jag inte ska ta! Men då kunde jag somna ialla fall. Ibland måste man! ha en bra dag .


Nyss hemkommen och heeelt slut! Febern är tillbaka och jäg känner mig bara som död. I vilket fall så fick vi inte så mycket gjort i butiken vad gällande min arbetsplats för A var inte där (Butikschefen) Det är hon som bestämmer hur allt ska stå och hur det ska se ut. Men jag lastade av dom produkter jag hade med mig, Vi beställde lite lack, några T tröjor och lite annat smått och gott. Såhär ser det ut idag där tanken är att jag ska sitta.


Det blir vid detta bord och tanken är att kunden ska sitta på pallen. Imorgon ska C och A fixa arbetsplatsen så att jag kan börja jobba på Måndag. Vi får prova oss fram vad som funkar och inte. jag kännr redan nu att bordet oh pallen är si så där, Men jag ska inte skika utan att ialla fall fått testa att arbeta där.

Kommentarer
Postat av: Maria

Men usch =S Alla verkar vara sjuka nu, inge kul Känner att det börjar sticka i halsen bara av tanken =S

2008-06-18 @ 10:41:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Av erfarenhet så är det ju en fördel om stolen som kunden sitter på är höj och sänkbar. Alla är ju inte så långa och då kan det vara svårt att antingen räcka fram om man sitter lågt, eller tvärtom. Samt att ett litet ryggstöd är skönt. Å andra sidan har jag svårt att tänka mig att en kund skulle klaga utan att få frågan, om att stolen är obekväm. :)

2008-06-18 @ 15:58:51
Postat av: Manda

Haft en bra dag?

2008-06-18 @ 16:13:07
URL: http://gossipgirl93.blogg.se/
Postat av: Dee

Grattis till jobbet. Inte helt fel att jobba på Face. Nån gång när jag är rik får jag komma och göra mina naglar hos dig;)

2008-06-18 @ 18:03:13
URL: http://deelight.blogg.se/
Postat av: Maria

Sötis då =)



Alltså, kunden kommer få det sjukt obekvämt med att sitta på den där pallen =S Jag skulle inte palla det =S



Du, nu måste du vila så att du är är fråsch till helgen, hör du det?

2008-06-18 @ 19:03:27
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Måste vara jobbigt att sitta på den pallen länge...och utan ryggstöd.

2008-06-19 @ 16:34:03
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0