Nervositet

Sitter här hemma och vet inte vart jag ska ta vägen, vad jag måste göra, när, hur och var.

Jag beställde en personlig almanacka i veckan, men den hinner ju aldrig komma innan måndag.
Måste skaffa en adress bok också. Skriva ner alla kunder och ha ett kund register. Nu måste jag ha koll för nu blir det MINA kunder och ingen annans haha!

Måste in til stan i helgen och köpa massa grejjer,  säkert vill dom att jag ska koma i ordnig på salongen på lrdag. Hoppas jag! Det är möjligt att jag inte får börja redan på måndag, dom kanske inte hinner planera.. =S

Aja. ha en bra dag ialla fall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Har du kunder inbokade nästa vecka? Hur gör du med dem? Du kan väl skriva ned på ett papper så länge tills du får din almenacka?

2008-06-12 @ 10:54:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0