Spänning!

Som sagt har jag sagt upp mig från mitt nuvarande jobb pga att jag inte trivs längre. Jag har skickat ut ansökningar bla till Face stockholm som i år har börjat med naglar. Jag har varit på intervju och fått jobbet lovat muntligt. Imorgon ska jag in till stan och göra prov naglar så att dom ser hur jag jobbar. NERVÖST! Fick veta detta idag+ att jag gärna fick ta med mig en modell själv också. Då vill man ju gärna ha någon som man känner naglarna på så jag ringer till Linda och frågar om det finns en möjlighet i världen att nån kan komma och göra en påfyllning. Tro det eller ej. Det fixade sig, Linda släpper iväg Alexandra på arbetstid för att hjälpa mig .=)

Tack så jätte mycket att ni ställer upp på mig!!! ♥

Ett  problem kvarstår.. Jag har ju mina tre månaders uppsägning här och dom verkar inte vilja släppa mig tidigare FAST att dom har en tjej som vill ha min platts i månadsskiftet. (vad är problemet?? Pengarna säkert? Dom förlorar de lilla extra dom får av tjejen som vill ha min platts. varför skulle dom annars inte vilja ge henne plattsen?) Dom drar i mig från face och vill att jag ska börja nu nu nu. Men ja.. hade jag haft pengar hade jag stuckit och tagit chansen att nån får min plats. Men nu har jag inte de =(

Kommentarer
Postat av: Maria

Jo visst är det pengarna som styr den snåla... ja du fattar ;)

2008-06-10 @ 21:49:35
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Camilliondollar Baby

Tre månaders uppsägning, det låter väldigt länge. Det hade jag och då hade jag jobbat i sju år.



Håller tummarna för dig imorgon!



Kram

2008-06-10 @ 22:59:14
URL: http://blogglosacamilla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Å så kul för dig, lycka till:) Kram

2008-06-11 @ 08:00:38
URL: http://thisis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0