Tröttis

Har varit seg hela dagen idag. Vet inte om det hade att göra med att jag sov länge i natt eller om jag helt enkelt bara är trött av allt nytt. Men det känns jätte bra. Bara ut ut ut med massa DYR reklam så kanske fålk börjar hitta in till mig =)

Var och handlade på Gertab idag och insåg att det var billigare än vad jag betalat förut.. Perfekt ju =)

Imorgom har jag en kund prick 11 och sen måsta jag ta mig till svanströms eller vad det heter och skaffa mig en sån hård plastficka eller vad man ska ha så att man kan ställa på mitt bord och framme vid disken med reklam för mig med priser och erbjudande och sånt. Är inte det en bra ide? Om ni fattar vad jag menar hehe

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0