Äntligen fredag =)

Ni får en morgon bild idag med. Ja, jag vet. Jag kände för att sminka mig lite extra idag. Vad jag vet har jag en dag med att göra idag =) Det känns super roligt! Det kommer att vara lungt på salongen för eleverna är lediga. Katti ska åka till thailand och Ilona ocj Calle är på Messa någonstans i utlandet. Jag börjar till och med tidigt idag. Weei! haha.. Glad för att man får börja tidigt :P Nä, nu måste jag gå. Ha en bra dag



Uppdatering.
Dagen har varit super! Precis som jag trodde =) Ibland är det kul att vara jag hehe ;) Har haft att göra större delen av dagen =) Började tidigt och kom hem nu =) Imogon blir det en kortare dag. Börjar kl 11 och har bara två kunder så det blir en soft lördag =) Nu ska jag käka lite middag och sedan lägga mig och glo på tv. Jimmy har fått hem sitt nya spel så honom lär jag inte se skymten av idag :( Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fin bild:) Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-03-07 @ 09:06:39
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Linda

Snygging! :)

2008-03-07 @ 19:38:38
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0