En ny super dag!?

Idag är det prov för eleverna på jobbet. Usch, jag minns vad nervös jag var! Jag ska klä upp mig lite inför deras stora examensdag tänkte jag. Men först en Vanilj milkshake med lite kanel i till frukost. Mums! vet ni vad jag längtar allra mest till...? Att dagen skall ta slut och jag kommer hem till min middag :D Jag ska få äta min förata riktiga middag på två veckor ikväll.. Weeei! (utan kolhyderater dårå)


Äh.. Jag provade massa söta kjolar och kände mig faktist fin i dom. Men det kändes istället för mycket. Så det får bli jeans ialla fall. jeans och pumps hehe. Jag sparar kjolen till något roligare tillfälle =)

Ha nu en förhoppningsvis lika bra dag som jag kommer att ha.





Uppdatering.
Och så slutade dagen med sura miner. Jippi vad kul det är att komma hem. NOT!
Det var ju som sagt diplomering idag.. Det drog ut på tiden och jag ringde hem och skulle tala om att jag blir ännu lite sen. Aha, då tänker han inte ställa sig å laga mat så sent.. Så jag tar mitt och går för jag tänkte att nog fan ska jag äta gott idag när jag äntligen får. Men när man kommer hem lite halv sur för att Jimmy alltid är trött sur å grinig nu för tiden. Så frågar han om jag är sur och ja, jag är sur och förklarar varför.. Då hoppar han i duschen och sedan stänger han in sig i sovrummet.

Skulle inte vi laga mat?? Nä, inte jag ialla fall. Kul killa.Gaah morr spott å fräs!
Jag är så jävla trött på sura miner!

Å maten vart inte ens god. Hade klarat mig utan den. Blä

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0