Fredag

image2036
Känner mig som ett vandrande spöke. Längesen jag gick upp kl 7! Ska strax gå till jobbet och jobba hela långa dagen tram till typ 18 eller något sånt. Jag klagar inte! Jag bara kostaterar ;) Ha nu en bra fredag

Uppdatering.
Det vart en bra dag. Vi har nyss käkat tacos till Så ska det låta. Det var inget bra programm idag. Tråkiga låtar! Vi ska strax titta på

Får se om den är något att ha. Igår såg vi Jumper, jag hade inga förväntningar och den var helt ok faktist.
Uppdatering
Filmen var SKIT! Jag orkade inte ens sitta uppe och tittade hur den slutade. Se inte den. Det hände typ inget. Dom prata inget å usch va tråkig den var!




Kommentarer
Postat av: Kristina

Ha en underbar dag, kram

2008-03-14 @ 08:12:26
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: sussie

Hej. Hoppas att du oxå får en bra fredag......helg.
kram.

2008-03-14 @ 19:01:20
Postat av: Camilla

Ja igår var det inget att ha på tv'n. Jag var själv hemma så det slutade med att jag somnade :)

2008-03-15 @ 10:27:49
URL: http://shopalot.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0