Jaha. då var denna dagen slut...

Jag sa ju att dagen brukar sluta illa om jag skriver att jag ska försöka ha en bra dag.. å nu sitter jag här och har glömt mobilen på jobbet.. Suck.. Orkar inte gå ut i kylan å hämta den igen så jag har nu laddat hem ett program som fungerar som väckarklocka på internet haha.. (och hoppas på att den fungerar också) Det finns verkligen allt! Å mitt huvud sprängs snart.. Har så ont så ont! :( Å Jimmy fick ju som sagt tillbaka sitt älskade spel men då visade det sig att sladd jäveln var fel så han är ju på det bästaste humöret.. inte! Vad mer? Vart en kund som kom sent tidigare i em och sen vart man sen med alla kunder efter henne..

Å banken haha.. banken kom till jobbet idag. Bara för min skull. Coolt tycker jag! Jag hade ingen möjlighet att komma ifrån och skriva på nåt jäkla papper om service box man måste ha som företagare, då kommer banken till mig med papper haha. Var inte det lite coolt eller??

Nä, nu pallar jag inte sitta vid datan.. måste ta en tablett å hoppa i duschen.

Kommentarer
Postat av: maria

Äsch, ryck upp dig, det är inte hela världen att Jimpa är på kasst humör och att kunden var sen =)
När ska du gå upp? Hahaha tänkte skriva att jag kunde ringa och väcka dig hahahah ;)

2008-03-26 @ 20:36:58
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: maria

Hahah vilka puckon vi är =)

2008-03-26 @ 21:07:42
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: evelina

du har blivit en riktigt företagskvinna! =) du får gömma spelet för honom haha =)

kram

2008-03-26 @ 21:50:30
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Sara

Hej! Jag funderar pa o forlanga...ja du sag val oxa min mammas kommentar om det haha. Man far ta det sakta med tiden. Som sagt har nagra manader kvar att fundera.
Incidenten med min hostmom e over, vi pratar som vanligt igen. Men jag befann mig inte mkt hemma den har helgen...speciellt inte efter det hon sa.
Kram

2008-03-26 @ 22:09:04
URL: http://minforsta.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0