Påsken

En riktigt skön helg har det varit!
Vi åkte upp till Mora i Onsdags eftermiddag. Var uppe ganska sent så det vart typ sängen ganska omgående. Maria var kvar i Falun för det var skola även på tordagen.
Torsdagen vaknade vi upp och åkte till Borlänge för shopping i Kupolen. Sen Möta upp Maria för att åka vidare till simhallen hihi. Det var skojjsigt att Åka vattenkana och att åka i strömmen. Bubblet var mys och vi solade och bastade
image2055

fredagen bjöd jag Maria på en tidig födelsedags pressent. (Ni vet den där överaskningen jag planerade till någon jag tycker väldigt mycket om) En ansiksbehandling på Mora hotell. Vi ångbastade, bubblade, åt massa färsk frukt å hade det mysigt även den dagen =) Så fick Jag tillbaka min efterlängtade färg i håret denna dagen =) Å Maria fich sina hemska naglar fixade. (dom såg inte så fina ut efter 5 veckor hehe, dom växer som ogräs!) Alex (Marias syster å min kusin) blev också sugen på naglar så hon fick sig ochså nya naglar hihi

Lördagen var det påskmiddag hemma hos Sheila (Marias Mamma)Stannade inte så länge för att Jag och Maria hade planerat utgång. Vi åkte hem ich fixade oss. Satt och lyssnade på musik och tog massa ful kor och skrattade hehehe. Sen stack vi till Wasa och dansade av oss tilsammans med Mikaela (Marias kompis) Det var skojjsgt =)

Söndagen var vi lite halv sega allihopa. Jag fixade Johannas naglar och Jimmy vart klippt (Äntligen hehe) Vi låg sen å sega oss hela långa dagen så trötta var vi.

Måndagen var det dax att åka hem.

Borta bra men hemma bäst. Men det är alltid lika trist att åka därifrån och att komma tillbaka hem till vardagen.


Kommentarer
Postat av: jen

Du har verkligen haft en härlig påskhelg :)
Ha de gott.

2008-03-25 @ 11:07:38
URL: http://jenfager.blogg.se
Postat av: Linda

Åh vad härligt det lät gumman!
Jag har med haft det bra, var ute och festade i lördags och utöver det har jag ätit massa gott. Lite för gott... *harkel* Hur har det gått för dig med mat och så?
Tänker på dig! Stor kram

2008-03-25 @ 12:53:42
URL: http://lindab.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej hej!!Låter som du haft det kanon bra!!Blir avis av att läsa!!:-)
Här har vi mest rensat och planerat och fixat inför flytten.Oj vad mycket det är att göra!!
Hoppas vi hinner ses snart!!
Stor kram!!

2008-03-25 @ 19:49:45
Postat av: Hanna ^^

hade ja fått välja hade ja haft vår och sommar jämt! hihi... kanske bara en vecka om året snöö! =)

2008-03-25 @ 21:00:06
URL: http://hannaofsweden.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0