Skit dag

Har varit på jobbet från 11- 20 idag. Men bara 3 kunder. Det suger att bara sitta å glo! Men men, imorgon har jag å andra sidan fullt. Har nån halvtimme här å där bara. (om inga avbokningar sker) Ska jobba 8- 18 i morgon. Å ser jätte mycket fram emot Lördag. Först kommer Linda å fixar sina naglar och sen ska jag in till stan å träffa tjejerna från utbildningen. Alla kanske inte kan. Men va fan. Det är kul att hitta på nåt ändå =) Lite orolig att min mage ska kajka ihop bara :S Aja.. Slutar jag tidigare hade jag tänkt åka å hälsa på Oana och om jag hinner Sarah på deras salonger. Måste ju se hur dom har det =) Nä, nu ska jag klunka i mig en liter vatten, titta lite tv å sen blir det nog sängen för mig.. Ska ju upp med tuppen. hehehe.
image2063

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0