Vad veckorna går fort..

Det var väl nyss måndag? Nu är det helt plössligt Torsdag och jag är jätte trött idag. Känns som jag sprungit in i en vägg hehe. Har en dag med massor att göra på salongen idag så snart är det dax att gå dit och sätta i gång att jobba =) Katti är i Thailand så det är väl därför jag har mer att göra än vanligt. Snart slutar hon och det ska komma in en ny. Då blir det kund krig skulle jag tro. Jag är ju inte på långa vägar fullbokad så kommer en ny till som inte har kunder... Inte så bra för min del. Men men. Vi får väl se. Det är ju bara att flytta på mig om jag inte klarar av hyran och sånt. Finns säkert fler salongen som söker nagel tjejer skulle jag tro. Fan att hyran ska vara så förbaskat hög.. Helt sjukt egentligen. Det roliga är att som om inte den höga hyran skulle räcka. Vi ska köpa kaffe och mjölk grejjer till salongen + att vi måste använda våra egna mobiler när vi ringer kunder. Aja, än så länge har det gått hyffsat och OM jag någon gång skulle bli fullbokad så kommer jag kanske att klara mig hyffsat bra ialla fall =) Men jag trodde då att det skulle vara bättre betalt. Fast det är ju den höga hyran som drar ner "lönen" Skit samma. Jag är lite nere idag..

Ryck upp sig!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0