En bra dag

Just nu känns det bra. Jag har att göra efterssom Anna är så fullbokad så alla som hon inte hinner med kommer till mig hihi. Ganska bra nu med tanke på att Anna snart ska bli mamma ledig och kunderna får chansen att prova att gå till mig innan så vet dom om att jag är duktig jag med =) Nästa vecka går Anna på semester och Ilona kommer inte tillbaka förns på onsdagen så det blir stoooor städning på tisdagen. Denna gången ska det vara RENT när hon är tillbaka. Jag stdar så noga jag bara kan. Sitter och väntar på att grannen ska komma och få sina naglar målade. Men hon kommer ju aldrig. SUck! Nu är det Kalle Anka på tv. Bye 

Kommentarer
Postat av: Linda

Skönt att du hade en bra dag! Själv känns det som om jag håller på att gå sönder. Är nära till tårar hela tiden och mår allmänt piss. =( Danne är på spelning så han kommer inte hem förrän inatt och så fort jag blir ensam så sätter tankarna igång. Jag vet inte vart jag ska ta vägen... =( Hoppas dock att du får en mysig helg gumman! Om du vill prata lite sen så finns jag på msn sen. Kram

2008-05-17 @ 14:58:15
URL: http://lindab.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0