Måndag igen..

Jahopp. upp tidigt imorse för att sätta sig och ringa för en tid till läkaren. Upptaget upptaget upptaget i 45 min. Då gav jag upp. Kom nyss hem från en mini promenad just till sjukan. Fick en akut tid 10.55. (om läkaren kommit då) Bara att hålla tummarna att han eller hon verkligen kommer.... I tid också, Jag har kund 11. 30 =S

Min kära syster som ni vet är sjuk. Just nu är läget att hon väntar på svar från strålingen om den hjälper eller inte. Annars blir det benmärgstransplantation eller vad det heter...?

Deklarationen är inlämnad och förhoppningsvis utan fel...

Idag är den stora dagen för min kusin Maria. Hon öppnar sin alldeles egna salong i Mora idag. Fasen vad jag önskar just nu att jag/ vi bodde närmare varann så att vi kunde öppnat tillsammans så man skulle slippa allt här.

Tycker tiden på jobbet känns otroligt lång nu mera. Det känns inte lika kul. Jag hoppas att det bara är en down period nu under allt som sker i mitt liv!image2147

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

usch, det är ju inte konstigt att det är tufft just nu för dig! men efter regn väntar solsken gumman!!!!

kram

2008-05-06 @ 21:30:08
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0