Helt slut!

Idag är jag helt slut! Vet inte varför. Har ont i kroppen, ont i huvudet ont i armen för att jag har slipat trapp räcke som ska målas. Känns som armen ska gå sönder så fort jag rör på den hahaha. Det börjar bli dax att börja träna igen!! Trött som ett as är jag. Nervositeten börjar krypa på inför morgondagen. Ska in till sjukan och opereras vaken... Gaah! Bara lokalbedövning. Läskigt! Har ju bara sovit under op förut. Aja, Det ska nog gå bra. Lite skrämmande om inte bedövningen skulle ta bara =S Men det ser dom väl till att den gör innan dom sticker i kniven..... Hoppas jag!

Nä, nu ska jag sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sara

Varfor ska du opereras??

2008-11-25 @ 02:29:20
URL: http://minforsta.blogg.se/
Postat av: Padma

Varför ska du opereras?!

2008-11-25 @ 13:24:31

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0