Fredag



Som sagt gick veckan väldigt snabbt hehe. Nu är det fredag och jag är uppe "tidigt" idag (7) Måste ju packa och fixa för helgen hemma hos mamma. Tyson ligger fortfarande och sover, hela hans dag blir konstig när det är uppstigning så här tidigt. Han äter inte som han borde och så... Idag kanske jag ska få träffa en vän jag aldrig träffat och jag ser fram emot att träffa henne irl. Hon och kärleken ska fira 4år i stockholm :) Det är bara att gratulera! Å förlovning också hihi Grattis Linda! Det vart mys kväll igår illa fall :) Inte dumt alls hihi Nä, nu vaknade Ty, ut och kissa och sen mat dax.

Ha en bra fredag

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hade inte sagt nej till någon av dem, fast den sista hade jag kunnat skippa ;)

2008-11-14 @ 09:54:09
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0