godiiiis!

Usch vad jag är sugen på godis! Men nu hade jag då tänkt att dra ner på onyttiheterna igen. Så nada godis i veckorna!
Idag skiner solen igen =) I går var det rena rama stormen, det regnade hela lång dagen. Har bokat tid för Vet besök på Tisdag nästa vecka, Då ska hon ta en titt på Tysons öron och päls så ska vi prata lite kring allt som varit för jag funderar ju lite på om han kan haft ett dolt fel som vi möjligtvis kanske kan få tillbaka lite pengar på. För det har varit en jobbig tid. Och mycket utgifter. Aja... Nu är det lek time med Tyson, sen plock och sen jobb. Ha en bra dag.

Bjuder på bilder med :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Det är bra! För pengar tycker jag absolut att ni sk ha tillbaka för honom! Hur mycket har du lagt ut på hans problem nu?

2008-10-07 @ 09:00:35
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej Jess.

Tycker det är galet mycket du betalt för din lille kille, hoppas verkligen att uppfödaren gör rätt och iallafall betalar tillbaka allt du lagt på veterinärvård. Uppfödaren har ju uppenbarligen sålt en "sjuk" hund till dig. Han har ju varit dåligt sen du hämtade honom, stackars liten...

Förstår om han är ditt allt, men din rätt ska du kräva. Hoppas veterinären kan hjälpa dig...

Kramar om dig o lilleman!

2008-10-12 @ 08:24:56

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0