Inspiration

Finns det inget just nu. Tror jag e lite nere igen. Tiden bara går. Man sover, går upp, jobbar kommer hem sent och går och lägger sig. Det är vad dagarna går ut på just nu och jag känner att jag blir helt galen av tristess! Jimmy spelar tv spel eller tittar på sport och jag ligger i sovrummet och glor på tv. I helgen kommer Robert hit. Killarna kommer ha fullt upp och jag då? Instängd på rummert? Skulle åkt till Avesta men så funkade inte de för att tyson inte kunde vara hemma ensam när killarna e på fotboll så jag får vara hemma, fast så säger Jimmy idag att tyson kan vara hos hans mamma några timmar men jag bara tappa lusten till allt kände jag. Funderade på att åka till mamma men dom ska ut å åka å då vet jag inte om jag pallar... huh, suck. Vad ska jag hitta på? Nån som har nå förslag som intge kostar pengar?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jessica tänk gött. kram sussie.

2008-10-03 @ 18:57:04

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0