Mätning 13

Överarmar:
Höger 30,5 cm
Vänster 29,5 cm
Byst utan bh:
Över 91 cm
Under 75 cm
Midja: 74cm
Mage: 85 cm
Höft: 94cm
Rumpa: 100cm
Lår:
Höger 55,5 cm
Vänster 55 cm
Vader:
Höger: 35,5 cm
Vänster 35 cm

Höjning
Höger överarm: 0,5 cm
Midja: 1 cm
Höft 1 cm
Höger vad 0,5
Vänster vad 0,5

Minsknin
Mage 2cm
Höger lår 0,5

Det var ju ett bra tag sen jag mätte mig.. fick lite inspiration av Linda igår och tänkte nu jävlar.. Min kost har jag inte skött på länge och jag har heller inte tränat ett dugg så jag viste att jag hade ökat i cm. Men vikten står still ialla fall. Men nu är ju då tanken att jag ska börja sköta min kost bättre igen. Jag börjar där så får vi se hur det blir med träning sen. Jag tycker ändå att jag klarat mig ganska bra har inte ökat så mycket som jag trodde. Dessutom har jag minskat över magen och det är ju inte dumt hehe!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0