Trött!


Ska upp ganska "tidigt" imorgon (8.00) haha jag vet, det är inte tidigt, men det är tidigt mot vad jag skulle kunna sova till om jag kunde/ville hehe. Det har kännts som fredag i två dagar nu men nu är det snart fredag å än så länge är jag ledig i helgen! =) Ska på fest också.. Just nu känns det inte så lockade när man ligger under täcket å myser trött sött men va vet jag.. det kan ju bli kul!

Är inne i en lite deppis nu... Men det är väl för att det är som det är med allt. Lite små jobbigt faktist! Men... Det blir bättre!

Tyson mår lite bättre igen. Äter och dricker bättre. Håller på testa kokt torsk i maten efter vet sa att han kanske vart lite mer sugen då.. Det funkar ju hittills. Får sen om nån dag om han blir lös i magen igen :s

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

säg inte det! min systers man var också emot allt sånt där, men vips så var de förlovade efter 1,5 år och till slut ville syrran gifta sig också så då frågade hon honom efter 8 år och han gick med på det =)

kram

2008-09-12 @ 09:43:00
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0