Bilder från helgen..

Jaha, jag har ju lovat bilder från helgen så här kommer det en heeel massa bilder :)


Weei Det är alltd lika skojj att träffa bästisen Tusse!


1. Tyson får syn på Tusse runt hörnet.
2. Vart tog Tusse vägen?
3. HAHA, jag tog dig!
4. Rejsa runt som två tokar hihi



MMM Mums! Käka upp "mormors" blomma..


Glad påsk kort hihi


Mammas fina påsk dekoratioer :)


Min och Kims kycklingar som vi gjorde när vi var små hihi


Puss kalas :)


Kamouflerad hihi



Promenad och vårtecken :)


Du och jag Tyson <3




Choklad moussen som tillslut vart väldigt lyckad!



All ute lek och bus gör att man blir trött!


Lukta på blommorna :)


Busa med Tusse och Mini






Släkten skålar in påsken.



BUUUS



Middag hos svärföräldrarna :D

Sådär. nu har ni fått en kik av min pås helg :) Ska se om jag kan ladda upp några filmer sen också. Men nu måste jag äta frukost :) Tyson väger ni 1413g







Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka härliga bilder gumman!! =) Var inte Jimmy med till din mamma? Hoppas du får en bättre dag idag! Jag ligger hemma, sjuk med feber... =( Hatar min kropp!! Stor kram

2009-04-15 @ 10:55:40
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Linda

ja du det var inte en bild du hade lagt upp. =) kul

2009-04-15 @ 15:26:12
URL: http://buddylinda.blaggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0