En blä dag!

Vädret är blä! Denna dag började blä och är fortfarande blä får se om det känns bättre under dagen. Jag tror inte det dock =S Börjar jobba kl 12.30. Sen har jag en kund som bokade för längesen som jag inte får tag i för att kolla om hon verkligen kommer så jag kanske blir sittandes i några timmar mitt på dagen. Sen ska man på Marykay med Sara, Hanne, Pia (svärmor) och kanske mamma och sen en till SEN kund. Pust! Lär vara trött och ännu grinigare än nu när jag kommer hem vid 21 tiden någontans..

Kommentarer
Postat av: Linda

Du de låter som du inte har vindarna med dig idag. Hoppas du klarar dig igenom dagen utan större svårigheter. Du vet att syrran säljer Marykay va? ;) jaja. jag sitter på jobbet jag och mitt humör är sådär det med. Vi får försöka ses efter jobbet någon dag och prata lite. utan naglar som stör...=) kram på dig vännen!!!

2009-04-14 @ 13:53:26
URL: http://buddylinda.blaggspace.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0