En bra dag?

Vaknade vid 7 tiden och gick ut med Tyson.. När vi kom upp igen gick vi faktist och la oss i sängen en stund till och myspyste. Vi somnade till och så gick jag upp kl 9. hoppade i duschen och började fixa i ordning mig för dagen. Nu har jag precis ätit frukost och ska packa "matsäcken" för dagen. Sitter heldag på jobbet idag weeei! :D Alldid lika kul att ha kunder :) Men någonting känns inte bra, jag vet inte vad men någonting är det...l :S Jag har nån obehaglig känsla av tomhet? i kroppen.. Allt känns... jag vet inte. Aja, jag tror denna dagen kommer bli bra då jag kommer till jobbet och börjar jobba :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Maria

haha tack! =D men du, du

är inte långt efter mig så snart är du också tant! ;)

2009-04-23 @ 10:59:55
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0