Hemma tidigt..


 

I morse klev jag upp och gav mig iväg till Ikea för att köpa lite grejer till salongen. Det börjar bli så fint där nu! Hihi.
Hade kunder som avbokade och jag lyckades boka om min sena em kund till mitt på dagen. Så jag stressade från ikea med hylla och en kasse med massa grejjer i.. Hem fort som fasen. Peta i mig något att äta och ut en promenad med Tyson. Sen iväg till jobbet. Tog hand om min kund och sedan drog jag iväg till en butik inne i stan och köpte lite till till jobbet :) Sen hem igen.. Kom precis hem har varit ute 30 min med Tyson i blåsten hehe. Fast han pinnar på fort som fasen, så man blir helt svettig haha. Nu väntar jag på Jimmy så vi kan gå handla middag. Jag är jätte hungrig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fixade mannen för gott då? =) Fina saker du hittade på IKEA. =) Vill se bild från salongen nu när du piffat upp den då! Kram vännen

2009-04-08 @ 18:29:10
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0