Morrn

Vaknade av ett ryck i dag igen. Drömde att jag var ute i skogen och letade efter Tyson som hade sprungit bort :( När jag vaknade lät det i hans mage igen :( Han åt inte så bra igår kväll.. Fast inte så det borde låta så här tycker jag. Så jag gick upp och slängde på mig kläderna. Vi gick ut på en 15 min morgon promenad. nu är vi hemma igen och jag tänkte att kom igen nu Tyson så leker vi men han titta på mig som om jag var tokig och gick och la sig i sängen igen.. nu sitter jag här och kände precis efter hur JAG mådde och kom underful med att huvudvärken nog är borta jag har bara sånna "känningar" kvar. Täppt i näsan och lite ont i halsen. + att mens värken kom tillbaka.. Blä! Åh vilken härlig morgon...

Kommentarer
Postat av: Elin - Design&Makeup

Tack, ja det är skönt att få lite uppskattning :)

2009-04-22 @ 10:17:54
URL: http://designandmakeup.se

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0