Nä, nu får det banne mig vara nog!

Måste bara...

vafan!!!!
Nu är jag sjuk men på måndag. Då jävlar ska jag börja äta rätt!
Jag måste!
Så fort denna förkylning är över är det träning som gäller!
Hur svårt kan det vara? Jag pallar inte med mig själv!


Det dumma är att det är svårare än det låter! Ibland känns allt bara omöjligt! Jag hatar den känslan efterssom jag vet att ingenting är omöjligt!  Man måste bestämma sig.. Allt eller inget, det är så jag funkar och nu måste jag sattsa ALLT!

Vilka hänger på?


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tror att du måste landa lite innan du kan köra allt eller inget, du har mycket som är på gång just nu och det blir svårt att fokusera. men jag är med dig, vi är på samma plats...typ. hehe. lycka till. kram

2009-04-19 @ 13:33:02
URL: http://buddylinda.bloggspace.se
Postat av: Linda

Jag är på!!!

2009-04-19 @ 13:54:50
URL: http://lindab.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0