Vad hände...

..med det fina vädret?
Vaknade vid 7 i morse.. Tyson väckte mig så det var bara att kliva upp och gå ut och kissa. Sen gick jag och la mig igen. Vaknade igen vid 10 av att Tyson bökade under täcket. Så jag går upp och sätter på mig kläderna och frågar Ty om vi ska gå ut och kissa... Då vänder han på klacken och går och lägger sig med Jimmy igen. Det är tacken man får.. Haha Han har fortfranande inte visat sitt tryne och kl är fasen halv tolv.. Så här sitter jag.. ONT som fan i magen.. Önskar ibland att man föddes som kille och slapp må bajs en vecka i månaden typ hela livet... Å allt annat som att föda barn, bli fet och allt det där.. Samtidigt skulle jag inte vilja vara kille.. Va trist. Dom har inte lika mycket/ fina kläder som vi tjejer. Vi kan sminka oss för att bli snygga (både för och nackdelar med de) Vi har fina skooor! Ja, orka sitta å rabbla varför tjejer är så bra haha. Det vet vi ju redan eller hur tjejer!

Nu kom Ty.. måste ut!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0