Fick ett ryck..

..Och frosta av frysen idag, Jag har ju varit i nästan alla skåp och rensat, så sa Jimmy att vi måste ta och storhandla. Jag tittade in i frysen och det gick knappt att dra ut lådorna så isigt det var så jag tog ur alltihop och satte mig med hårfönen i högsta hugg och nu är det bara att åka och storhandla och stoppa frysen full :)

Jag har tvättat idag med och diskat 3 ggr tror jag hehe.. Imorrn hoppas jag att jag har energi till att städa lägenheten också.. Det ser hemskt ut här hemma!

Fick ett mindre sött medelande på min dator idag.. Dax att byta batteri??? Vadå byta batteri måste ma göra sånt med.. suck! jag har 11 min kvar på min dator så nu sitter jag vid Jimmys dator, hoppas Kim (Lillebror kan fixa fram ett batterio snart. har ju inte alla lösen och sånt på denna dator :s Kan ju inte ens sätta in dagens bilder från gymmet och avfrostningen från denna dator juue.. Aja jag har ju iaf en dator hihi

Aja, nu kanske man ska hoppa i säng.. är egentligen inte så trött men jag kan ju göra ett försök iaf..

Godnatt


Uppdatering

Bild från avfrostningen av frysen hihi

Kommentarer
Postat av: Velfia

va? vilket meddelande..

2009-08-15 @ 12:10:14
URL: http://velfiasvardag.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0