dax för uppdatering

Fredagdag: Dagen började inte så bra.. En kund ringer och avbokar sin tid för att hon är förkyld, Jag trodde att tåget skule gå 13 över men det gick 28 så jag fick snällt sitta och vänta. Väl inne i stan så hade jag blandat gel till linda men den var så tjock så det var jätte svårt att måla. Fick tips om att blanda ut den med lite till så det gjorde jag, tror ni inte att det vart så tunt att färgen inte syntes alls istället.. Skit! Sen skulle jag öppna min uv glans som bara har legat i lådan med stängt lock så hade den torkat in. Suck! Sen skulle vi käka sallad jag och Linda. Frådade om det var färska räkor i avocadosalladen och det var det. Då tar jag en sån sa jag och fick in en sallad med burkräkor och stenhård avocado som jag ens nte kunde sticka gaffeln i BAAAH! Sen började turen vända. Vi gick ner till tantoparker och spelade minigolf, jag vann otroligt nog med 71 mot 59 hihi.


Lördag/ söndag: Vart det lite jobb igen och sen mötte jag upp Hanne och fick en liten kik från Pride paraden innan vi skulle vidare


Sen åkte jag och Hanne till Täby för att träffa Susanne :O) Där kom det fler och fler så det vart en stor Taco middag och lita snacks och spel


 


Sedan var det dax för mig och Hanne att fortsätta in till stan och parta vidare..
Vi åkte till söder och gick först in på Fenix och tog en varsin öl sen gick vi till Högbergs oc satte oss nere vid dansgolvet och drack öl och shotts. Bartendern tyckte kanske vi såg ut att ha lite trist eller så tyckte han bara att vi var förbannat söta haaha han bjöd oss på 2 shottar var :)
 
Vi satt sen och väntade på att dom skulle spela lite bättre musik men det kom bara skit skit skit och 30 min innan det stängde går vi fram och frågar om han inte kan spela något annat än den här skiten och vi får till svar att nej, jag har inget annat. BULLSHIT! När vi sen vill dra vidare till Patrisia så möter vi DJn i T banan och jag frågar honom om det var sant att han inte hade något annat och får till svar att Ne, men jag orkade bara inte... GAAH! Jag sa nog både ett och annat till den jäveln men det kunde han gott ha!!! När vi kom till Patricia så fick vi stå i kö och det kom ett JÄVLA PUCKO äckel och kladda på Hanne så hon vart rädd och ledsen men honom kasta vakterna ut från kön, sen vart det DANS för hela kvällen uppe på scenen.. Det vart skojjsigt! Sen taxi hem till Henne och Bive. Sova knappt 2 timmar för att sen väckas av tillskutten Theodor som var så go och glad. Då åkte jag faktist hem vid 8 tiden och sov vidare någon timme. Sen åkte vi till Stranden Jag Jimmy, Hanne, Nicke och Marie. Det var jätte skönt!


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter som en härlig helg, trots starten :)

2009-08-03 @ 19:27:25
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0