kalasat

Haft en mysig dag i dag! Det går tydligen inte att sätta in bilder just nu så jag får göra det imorgon i stället.. Fixade en tårta i dag, den vart god, imorgon ska allt onyttigt jobbas bort på body pumpen hehe. ska bl skojj att prova på de! Har fått lite pengar till att börja med körkortet nu ialla fall.. Tänkte faktist gå och köpa boken i morgon om det är öppet.. annars på måndag.. måste sätta igång om jag ska kunna ta det där kortet snart :O) Så fick jag fina blommor, pressentkort på Gina och en flaska vin :O)

Tack Mamma, Hasse, Kim, Anne, Pia, Janne, Edvin och Jimmy för i dag! <3


Upptatering söndag 10.50

Min tårta jag gjorde, mums!

Kommentarer
Postat av: Linda

Säger grattis i förskott! Säger grattis sen på tisdag igen. :) Vilka bra presenter du fått. Stort lycka till med körkortet! Om jag lyckades (till slut) så gör du det med. :) Kram

2009-08-23 @ 10:13:27
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Shimmer.nu

Det är bara att kolla på måtten! =) Jag kan ha den utan att det sitter jättetight och det finns plats kvar. Alex kan också ha den helt utan problem!

Du skulle ha testat antingen den lilla svarta klänningen eller Achia klänningen, så sjukt snygg på och Alex kan ha den med sina big boobs och det finns sjukt mycket plats över =)

2009-08-23 @ 12:49:24
URL: http://shimmerbloggen.blogg.se/
Postat av: Jennie

härliga bilder :)

2009-08-23 @ 20:45:16
URL: http://hallon8.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0