Skit väder!

Vad är nu detta?? Höst kanske? Bläää! Vill inte att sommaren redan ska vara slut! Nu går vi bara mot mörka, kalla och deppiga tider, men det sköna är ändå att jag tränar nu, så det är ingen ide att sitta inne och deppa hela hösten och vintern. Det är bara att sticka och träna de hehe. Tyson kom och väckte mig kl 8 och jag upp och ut på en snabb kiss i ösregnet. Kommer upp och ser att han både gjort nr 1 och 2 inne i natt med.. suck! Hoppas detta inte fortsätter! Vist han har varit sövd med dropp och det kan förekomma kiss pölar men nr 2? han är väldigt lös i magen igen och det var han inte när han åkte in. Undrar om det kan vara stress mage eller om det är typ vaccinations sprutan eller nåt han bli lös av, jag ger honon Pro colin morgon och kväll nu och tänkte ge det en dag eller två till. Blir det inte bättre, blir det sträng kokt torsk och överkokt ris diet ett tag fram över tills det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0