Inbrott..

Förra veckan hade vi inbrott på salongen...

Hannes ringde mig strax efter 10.00..

Hej jessica det är Hannes..
Hej Hannes..?
Hur mår du?
Jo, bra? Hur mår du själv?
Jo, bra, när kommer du in idag?
Vid 12 tiden? (funderar på om det kanske står en kund och vill ha en tid)
Ok, det är bra om du kommer in vid 11 tiden för vi har haft inbrott inatt!
(nervös och hjärtat slår i 10000 slag i sekunden) Skämtar du med mig??
Nä. Det är sant!
Ok jag kommer så fort jag kan!
Hej då
Hej då

Jag som ganska precis vaknat skiter i allt och slänger mig ut utan att borta tänder, håret eller någontng. Slängerner tandborste och sminväska och drar. Tiden till jobbet kändes som en evighet och jag hann tänka  alla möjliga hemska tankar under tiden. Väl framme tar jag upp kameran och tänkte att jag skulle dokumentera allt stök. Börjar redan utanför salongen..

Ser inget konstigt förutom att rutan ofanför dörren är öppen..
Kommer in och går direkt upp till oss och jag pustar gensat ut..
Det ser nästan ut som jag lämnade det fast dörrar och lådor är öppnade..

Senare kommer polisen och tar fingeravtryck..

Jag kan inte se att dom har tagit något av oss men nere hos Hannes hade dom tagit både det ena och det andra. Hoppas polisen hittar några bra finger avtryck och sätter dit dom!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men fy fan! =S Hoppas de tar de jävlarna!

2009-12-10 @ 12:16:55
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: keit

Men ush vad läskigt. Jag har faktiskt tänkt på det så ofta det står ungdomar vid t banan att det inte händer oftare att de slår in fönster och you name it.Har polisen fått fast dem ? nI BORDE HA EN KAMERA som filmar:-)

2009-12-17 @ 08:38:43
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0