Jag vill inte!!!!!!!!

Jag blir så trött på livet ibland! Har haft att göra och känt mig stressad av olika anledningar och har känt att det hängt något i kroppen ett bra tag nu och självklart vaknar jag inatt och är alldeles täppt i näsan och har ont i halsen nu då?! Jo men vist.. Lagom till att vi imorgon ska åka ner till Blekinge. Så jävla typiskt! Jag har shottat echinaforce och C vitamin brus flera ggr idag och stoppat i mig alvedon så jag hoppas att jag ska kunna stoppa förkylningen nu så att det inte blir värre för jag vill inte ligga sjuk på nyår!!!! Imorgon går tåget ner iaf. Jag har varit ich köpt Carolina Gynnings nya bok att läsa på resan. Väskan är packad, bara det sista som ska ner som alvedon, strepsid och andra förkylnings "medeciner", smink, tandborste och sånt.. Sen är det bara att be till han däruppe (om det nu fins nån) att det inte blir värre med förkylningen. Antingen blir det värre och kanske jag är på bättringsväg till på torsdag eller så blir det bara värre och värre så ligger jag på torsdag.. Jag hoppas såklart på det första alternativet!


Rip Wilma!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0