Snö snö snö och mera snö...

Det snöar tamefasen heeela tiden... Jag kom försent till jobbet idag pga sl. En utav mina stackars kunder fick lov att avboka sin tid för att tågen inte gick och taxi väntetiden var över en timme. :O( Jag säger ju att vinter å snö suger!!! Men men.. Tycker så synd om min lilla Tyson också han klarar inte denna kyla och gillar inte snön vill jag lova. Idag frsökte jag skojja till det lite därute för att han kanske skulle tycka att det var en smula kul därute men icke :O( Det slutade med att han stog å ylade och jag fick bära hem honom stackars tassar var isbitar och han skakade som ett asp löv.


Kommentarer
Postat av: keit

Hi hi hi ja då är det lite svårt. Men jag är där måndag och tisdag från tidig kväll till sent plus den 28 hela dan samt 10-12 den 29 e sen åker jag på semester tillbaka den 28 Januari igen på salongen. Har du en lucka så är det bara att kika förbi. :-) Du vet var jag finns. Kramen och hörs vi inte så God jul och ett riktigt gott nytt år. Kraaam

2009-12-18 @ 00:10:52
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Hasse

Vadå snö, ni har väl inget att komma med, kolla.

http://www.sr.se/cgi-bin/stockholm/program/index.asp?ProgramID=739

2009-12-19 @ 11:04:44

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0