Change

Jag var idag tilsammans med Emma-Lee i Nacka forum på Change och tittade på underkläder. Jag var ute efter en vit och en svart bh först och främst, sen ville jag ha en vit och en svart halterneck bh också. Å tro på fan... Dom hade en vit och en svart bh som man kan göra om till halterneck. Dessutom ta två betala för en. Slutsumman vart 520kr.  Det kunde inte bli bättre?! Dessutom fick jag hjälp med att prova ut storleken. Jag trodde att jag hade 75 D men hahaha jag var heeelt ute och cykla!! Efter att dom mätte skulle jag ha 65 H. Men kupan var lite liten när jag hade 65 så jag tog 70 H. Då var jag tvungen att lämna kvar bharna för att dom skulle sys in i axelbanden för dom var alldeles för stora haha. Men fatta 70 H???????????? Jag kan knappt tro mina ögon eller öron! Här kommer ialla fall bilder på mina bhar. Som jag betalat men inte fått hem hehe 


Kommentarer
Postat av: Maria

H??????? =O =O =O

2009-02-11 @ 20:43:14
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/
Postat av: Linda

Snygga! Och perfekt att man kunde göra halterneck av dem, kan ju inte bli bättre! =)

2009-02-12 @ 07:24:06
URL: http://lindab.blogg.se/
Postat av: Jana

Haha!!Nu kan jag börja skryta över att jag minsann har en kompis som har H i BH size!!!:-D ;-)

Jätte kul att du hittade dem,sån där tur kan man leva på länge!!:-)

Kram

2009-02-12 @ 14:24:27

Kommentera gärna inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0